Kolejna cicha promocja, czyli Akcja w Hebe! -40% i -50 %! Sprawdź na co i kogo dotyczy rabat!

Witajcie:)
Oczywiście nie będę się rozpisywać o pogodzie, jak to robię zazwyczaj, bo nie ma o czym mówić. Jest zimno, ciemno, pada, wieje wiatr i ogólnie nie chce się nawet wyglądać za okno. Wydaje mi się, że weekend majowy będzie jak zwykle zimny i możemy pomarzyć o piknikach czy grillach:).
Ci, co śledzą mój fanpage (swoją drogą, serdecznie Was tam zapraszam- klik) pewnie już wiedzą, że udało mi się zdobyć na promocji w Rossmannie wszystko co chciałam. No dobra, może nie złapałam bananowego Wibo, ale to jedyna rzecz, której mi zabrakło. Z racji, że moja noga dalej jest niesprawna, wszystko zamawiałam online. Nie mówię, że jest to najwygodniejsza forma zakupów, ale na pewno możemy sobie zaoszczędzić walk w drogerii i niepotrzebnych nerwów. 

Dziś, całkiem przypadkiem odkryłam, że w drogeriach Hebe również szykują się fajne promocje. Niestety, ja nie mam dostępu do Hebe, ale może akurat któraś z Was byłaby zainteresowana?
Według informacji podanych na stronie [klik], rozkład wygląda następująco: 


-50% na markę Rimmel (z kartą Hebe):

*makijaż twarzy - 27 kwietnia - 2 maja
   *makijaż oczu, ust i paznokci - 4-10 maja
(bez karty Hebe -40%)
 Osobiście do czynienia z tą marką miałam niewiele, więc nie będę dzieliła wpisu na kilka kategorii, ponieważ w każdej z nich znalazłabym tylko kilka rzeczy, które mogę polecić. W tym wpisie dam Wam znać, co miałam ( a nie ma tego sporo:)) i na co chętnie zwróciłabym uwagę. Gotowi?





1. Rimmel Wake me up- chyba jeden z popularniejszych podkładów u blogerek i vlogerek, który obserwowałam już kilka lat temu. Do tej pory nie udało mi się go zdobyć chociaż wiem, że podobno do cery suchej idealnie się nadaje. Nie wiem jak u mnie by się sprawdził, ale to rozświetlające drobinki naprawdę mnie kuszą!
Cena regularna: 46,99 zł
Cena z kartą Hebe: 23,49 zł
Cena bez karty: 28,19 zł 

2. Rimmel Lasting Finish- kolejny produkt, o którym słyszałam sporo, a nigdy nie wypróbowałam u siebie. Posiada dodatkowo SPF20, a ja od pewnego czasu szczegółowo zwracam uwagę na takie rzeczy.
Cena regularna: 37,99 zł
Cena z kartą Hebe: 18,99 zł
Cena bez karty: 22,79 zł  
3. Rimmel Kate paletka do konturowania twarzy- ten produkt naprawdę zrobił wielką furorę wśród blogerek i wiem, że spoooooro z Was chciało go mieć. Ja słyszałam różne opinie o nim. Niektóre z Was uważają że jest super, dla innych zbyt delikatny. Ogólnie lubię takie opcje 3w1 więc o ile byłby dobrze napigmentowany, to pewnie podbił by moje serce :)
Cena regularna: 37,99 zł
Cena z kartą Hebe: 18,99 zł
Cena bez karty: 22,79 zł 

4. Rimmel Royal Blush- nie używam róży (różów?), nie mam ulubionego odcienia, nie znam się  na nich, ale ten ma tak niesamowicie urzekającą szate graficzną, że kupiłabym go tylko po to, żeby cieszył moje oko :).
Cena regularna: 29,99 zł
Cena z kartą Hebe: 14,99 zł
Cena bez karty: 17,99 zł  



1. Rimmel Scandal eyes Xtreme- ludzie, jak ja czasem widzę, jakie efekty daje ten tusz, to po prostu żałuję, że do tej pory go nie wypróbowałam. Oczywiście wiadomo, zdjęcia zdjęciami, a rzeczywistość rzeczywistością, ale jakoś wierzę w ten produkt pewnie głównie dlatego, że szczoteczkę ma mega super <3

2. Rimmel Lasting Finish by Kate Moss- te pomadki są przepiękne! Myślałam, że uda mi się zaopatrzyć w nie teraz na promocji w Rossmannie, ale jakoś zapomniałam totalnie! Teraz, w trakcie przygotowania tego postu przypomniałam sobie, że były na mojej chciejliście;).
3. Rimmel 60 seconds- Co prawda używam w większości hybryd, ale to głównie dlatego, bo nie lubię czekać aż lakier długo schnie :). Gdybym znalazła taki, który wysycha w 60 sek. to na pewno zrezygnowałabym z hybryd na rzecz niego :).
4. Rimmel Scandal eyes- Dobry eyeliner to podstawa. Nie wiem jak Wy, ale u mnie najlepiej sprawdzają się te wersje w pędzelki. 24 h trwałości? Tyle bym go nie testowała, ale 10h trwałości w zupełności mi wystarczy!
5. Rimmel Lasting Finish by Kate- I kolejna wersja Kate :). Wyjątkowo przypadł mi do gustu jej kolor:)
6. Rimmel Soft Kohl- Kredek do oczu u mnie nie uświadczycie!!! Na pewno nie kolorowych :). Nie mogę trafić na miękką, ale dobrze napigmentowaną. Kiedyś czadu dawały żelowe kredki z Avonu, ale nie mam dostępów do katalogów już :) 
Z produktów które mogę Wam polecić pozostały mi jedynie cienie tej firmy. Miałam 3 mini paletki i naprawdę byłam zadowolona z nich. Chciałabym tylko zaznaczyć, że nie jestem pewna co do cen produktów jeżeli chodzi o twarz. W oknie głównym produktów widniały te, które widzicie. Po najechaniu na konkretny produkt wyglądało to inaczej. Musicie sobie to na bieżąco skontrolować! Co do oczu, paznokci i ust ceny nie są podane, ponieważ pewnie dopiero zostaną ujawnione w trakcie promocji. Wszystkie zdjęci oraz ceny pochodzą ze strony https://www.hebe.pl/.


Wybieracie się na tą promocję?
Ma ktoś dostęp do Hebe?:)

28 komentarzy:

  1. Paleta moim zdaniem jest słaba... nie jest najgorsza, ale w tej cenie jest wiele lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardziej zaciekawiła promocja na dermokosmetyki, np. Weleda

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię paletę z rimmel. Mam jasną karnacje i u mnie ładnie widać. Utrzymuje się na twarzy cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za terminy promocji trzeba będzie skorzystać : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już się obkupiłam w Rossmanie więc styknie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę, akurat jutro będę w galerii, gdzie jest hebe i nie wiem czy na coś się nie skuszę:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Przechodziłam dziś koło Hebe, ale się nie skusiłam. Zakupy w Rossmannie mi wystarczą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wake me up się u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm całkiem zacnie :) szkoda tylko, że tak daleko mi do tej drogerii ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kusisz :) Ja jeszcze czaję się w Rossmannie dalej na produkty Wibo, ale nie ma i nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oferty są bardzo fajne ale mnie kolorówka zawsze mniej kusi od pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger