Bling Bling od Donegal! Ostrzegam,będzie raziło w oczy!!

Witajcie kochani!
Moja (mini) przerwa w blogowaniu wynika tylko i wyłącznie z faktu, że wciągu najbliższych 2 tygodni czeka mnie kilka egzaminów, a ja szczerze mówiąc jestem z nauką w lesie :). Teraz po powrocie do domu zazwyczaj padam nad notatkami i nie mam na nic ochoty. Jedyne co robię, to regularne odpisywanie na Wasze wiadomości i komentarze, żeby sobie nie narobić zaległości! 
Dziś zapraszam Was na moje pierwsze wrażenie, po otrzymaniu mojej przesyłki z brokatami z Donegala. Nie będę się za dużo wypowiadać o nich bo tak jak mówię, dopiero dziś  je mogłam pomacać, ale tylko jak otworzyłam paczkę (sroka), to poczułam się jak w Boże Narodzenie, bo zewsząd otaczał mnie niesamowity błysk, brokat i przepych! Kocham! Jak będziecie chcieli o nich poczytać więcej to na pewno napiszę, a na razie zapraszam Was do oglądania i nacieszenia oka <3.











Który najbardziej przypadł Wam do gustu?:)

36 komentarzy:

  1. czerwień najpiękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandy Gold i Sensual Copper robi wrażenie. A jak z ich utrzymywaniem się?

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamuniu, piekne. Ja jestem rowniez sroka wiec biore wszystkie hihihi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak rażąco ale za to pięknie razi w oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Genialne! Kocham błysk *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas na Boże Narodzenie zawsze jest dobry :D Moja wewnętrzna sroka też cieszy się na taki widok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się takie kolorki z Sylwestrem kojarzą. Na co dzień wolę bardziej matowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie super, ale tra czerwień... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, to są brokaty do powiek czy paznokci? Bo na stronie donegal nie dostępnych tych do powiek a chętnie kupię wszystkie i co mam zrobić? Jak je zdobyłaś? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie odpowiem Ci na to pytanie, bo ja je odkupiłam na grupie makijażowej :(

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger