Lista wizażystów, którzy są dla mnie największą inspiracją! cz.1

Witajcie!
Tak sobie ostatnio pomyślałam, że chyba każdy z nas ma osoby, którymi się inspiruję. Jeżeli tylko masz jakieś hobby to na pewno dążysz do tego, żeby chociaż w najmniejszym stopniu dorównać osobom, które są Twoim wzorem. Ja przygotowałam taką listę w odniesieniu do siebie. Przedstawię Wam 10 osób, które na codzień zajmują się wizażem i które są dla mnie NAJWIĘKSZĄ inspiracją. Jak dla mnie nie mają konkurencji i mam nadzieję, że kiedyś dorównam im chociaż w malutkim stopniu :) Mówię od razu, że kolejność jest totalnie przypadkowa! Dziś przedstawiam pierwszą złotą piątkę!


MARTA PARCIAK ZMALOWANA


Martę zna chyba każdy! Naładowana energią, pozytywna i przede wszystkim niesamowicie utalentowana kobieta! Stawia sobie coraz to nowsze cele i konsekwentnie je realizuje. Oglądam ją od lat i widzę jej ogromną przemianę. Żałuję troszkę, że usunęła stare filmy, bo uwielbiałam do nich wracać! To od niej zaczęła się moja przygoda z makijażem i zawsze będzie dla mnie ważną osobą.

KLAUDIA KOPACZ CUKIER PUDER


Mam to szczęście, że Klaudia mieszka niedaleko mnie :). Dowiedziałam się o tym totalnie przypadkowo i stosunkowo późno. Uwielbiam jej czyste prace, makijaże i ten dziewczęcy styl. Może uda sie, żeby to właśnie ona malowała mnie w najważniejszym dniu mojego życia :). Planuję również w tym roku wybrać się do niej na szkolenie i mam nadzieję, że mi się uda:)

KLAUDIA GORCZEWSKA-GÓRALCZYK ALTERLOOK


 Klaudię poznałam osobiście dłuuuugo przed tym, jak otworzyła własny biznes. Wcześniej mocny nacisk kładła na fryzjerstwo, jednak potem połączyła to z wizażem, w wyniku czego powstał Alterlook. Prace Klaudii są piękne, nowoczesne i każda z nich jest wyjątkowa!

DANIEL SOBIEŚNIEWSKI



Pierwszy i jedyny mężczyzna w tym zestawieniu. Przyznam, że nie jedną kobietę przyprawia o szybsze bicie serca i mam na myśli TYLKO strefę beauty:).  Nie dość, że profesjonalny wizażysta, to jeszcze niesamowity kreator kosmetyków marki Kobo. Co stworzy, wszystko się u mnie sprawdza. Na dodatek nie kosztuje majątku i jest dostępne dla Każdej z nas!


CANDY KILLER
Blog


Pamiętam jak kiedyś czytałam bloga Gosi i inspirowało mnie w nim kompletnie wszystko! Od zdjęć, po treść i na fantastycznych makijażach kończąc! Zawsze była moją inspiracją i nie raz makijaże które tworzyłam, robiłam  na jej wzór. Nawet nie wiecie jak mi rośnie serce, jak teraz Gosia odwiedza mnie na profilu i komentuje moje prace!!! Każda jej rada jest na wagę złota dla mnie!

Kolejna Piątka już za tydzień!
A Ty? Kim się inspirujesz?

4 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger