Nowości kosmetyczne od Donegal, czyli powrót do letnich dni :)

Witajcie :)
Jak dobrze, że dziś piątek! Padam na pysk w tym tygodniu, a tak naprawdę nie zrobiłam nic takiego, co mogłoby mnie aż tak zmęczyć! Mimo tego jak widzicie nie zaniedbałam bloga i dzień w dzień czekał na Was wpis:).
W tym poście chciałabym Wam pokazać nowości, które jakiś czas temu dostałam od firmy Donegal. Jeżeli jesteście ciekawi, jak prezentuje się seria Jungle, zapraszam na post!


Jak wiecie jestem niesamowitą fanką rzęs tej marki. Zaczynałam z nimi swoją przygodę makijażową i do dziś do nich wracam. Szczerze mówiąc, są one zdecydowanie lepsze dla mnie od Ardell.W paczce, która dotarła do mnie w środę znajdowały się nowości z serii Jungle. Poniżej przedstawię Wam je z bliska, żebyście się mogły lepiej przyjrzeć.




Gąbkę miałam już kiedyś tej marki i używam jej do dziś! Jest niesamowicie miękka! Tej jeszcze nie miałam okazji testować, ale w dotyku jest naprawdę przyjemniusia! Pędzle wykonane są z włosia syntetycznego, ale w dotyku również są milutkie. Znalazłam jak widzicie płaski pędzel języczkowy i skośny do brwi. Dostałam również mięciutką myjkę do twarzy. Ceny za produkty kształtują się następująco:
- Pędzel do podkładu: 24,99 zł do kupienia [klik]
- Pędzel do brwi: 14,39 zł, do kupienia [tutaj]
- Gąbka Super Soft: 14,99 zł, do kupienia [tutaj]  
- Myjka do mycia twarzy: 10,29 zł, do kupienia [tutaj]

  
Już jutro jak się uda, przetestuję nowości na Instagramie (Zakochana_w_kolorkach)
Znacie firmę Donegal?
Co możecie mi polecić?:)

21 komentarzy:

  1. Myjka chyba mnie najbardziej zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię malutkie jajeczka do makijażu oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam gąbeczkę Donegal, tyle, że różową, i jest naprawdę świetna! Pomału kończy swój żywot, więc kolejny egzemplarz chyba też będzie od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe nowości, po gąbeczkę chętnie bym sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie pedzel do podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie miękki i super się prezentujący na półce :)
      To moje pierwsze wnioski:)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa tej myjki do demakijażu i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się pędzel do podkładu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne pędzle i fajne opakowania, jednak nie skuszę się na nie. Mam w planach zakup pędzli innych marek, a moją ulubioną gąbką jest Real Technique (bo nie używałam jeszcze BB), ale jeśli będę miała okazję przetestować ich gąbeczkę, czemu nie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna gąbka <3 lubię takie żywe kolory :)
    Zapraszam do siebie migliorevita.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger