Rozświetlenia moc! Makijaż | Urban Decay, Affect, Inglot, Freedom i inne

Witajcie w Nowym Tygodniu!
Jak się Wam zaczął poniedziałek? Ja mam dziś raczej dzień spadkowy, ale pocieszającym jest fakt, że dziś trzeci skalpel za mną! Wczoraj posiedziałam do 19 na uczelni i nie mogłam poćwiczyć, ale za to przed chwilą nadrobiłam co mnie bardzo cieszy!

W tym wpisie chciałam Wam przedstawić makijaż, który przygotowałam na konkurs z Wibo. Zależało mi na mega rozświetleniu i... chyba mi wyszło! Dajcie znać co sądzicie!










UŻYTE KOSMETYKI:
* Twarz:
- Baza Smashbox PhotoFinish
- Podkład Inglot HD 75
- Puder matujący Affect
- Konturowanie na mokro Paleta Freedom Medium
- Bronzer Sensique
- Rozświetlacz:: Poczwórny z Wibo (fioletowy) + Wibo by Paulina Krupińska
* Brwi:
- Kredka Freedom Blonde
* Oczy:
- Palety: UD Basic 2, Tarte, Pigment z Kobo (złoty nie mam numerku:()
- Eyeliner Constance Carroll
- Tusz do Rzęs Miss Sporty
- Rzęsy Donegal
*Usta
- Konturówka Lovely
 - Kylie Koko

Udanego poniedziałku!
 

11 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger