Testuję nowość, czyli jak u mnie sprawdza się odlewka Calvin'a Klein'a 'Beauty' i jak się ma do oryginału?

Dzień dobry!
Czy Wam również wydaje się cały dzień, że jest poniedziałek!?
Ja kompletnie nie umiem się ogarnąć.. Nie lubię jak jest taka przerwa w środku tygodnia, bo potem nie umiem się zorganizować i wszystko mi się miesza. Fajnie, że jeszcze tylko jutro do pracy i znowu weekend. Co prawda, spędzę go w szkole, ale zawsze to weekend :).
Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o pewnej stronie i ich produktach, które sprawnie testuję od dłuższego czasu. Jeżeli chcecie się dowiedzieć, jak pachnie Calvin Klein Beauty i czy różni się od oryginału, bo o to zawsze mnie pytacie- zapraszam na post!



Jakiś czas temu, dostałam paczkę od firmy Odlewki Perfum, w której znajdowały się zapachy, które sama wybrałam. Przyznam, że wybór jest TAK WIELKI, że na stronie spędziłam naprawdę sporo czasu! O pozostałych wyborach opowiem Wam w przyszłym tygodniu ponieważ dziś, chciałabym skupić się na zapachu, w którym jestem zakochana od lat. Mowa oczywiście o perfumach 'Beauty'. 
Za każdym razem, kiedy opisuję Wam jakiś zapach, który trafia do mnie od firm, które zajmują się odlewkami, lub które inspirują się popularnymi zapachami ZAWSZE pytacie mnie, jak one mają się w stosunku do oryginałów. Powiem szczerze, że kształtuje się to różnie. Niektóre inspiracje są 1:1, niektóre są dla mnie totalnie odrealnione. Jak jest w przypadku tej firmy?


Na to pytanie odpowiem Wam za chwilę. Skupmy się na chwilę na samej firmie, stronie, kontakcie ze sklepem i innych technicznych aspektach. Strona sklepu jest naprawdę profesjonalnie przygotowana. Bez problemu możecie się po niej poruszać. Wszystko jest czytelne i dobrze wyjaśnione. W ofercie znajdziecie zapachy dla Pań i Panów. Możecie wybrać kilka opcji przesyłki takich jak: odbiór własny , kurier IN POST, Paczkomaty, Poczta Polska Kurier 48h, odbiór w punkcie i oczywiście wysyłka za granicę. Kontakt z samą firmą jest naprawdę super. Możecie pytać, zastanawiać się, chętnie Wam pomogą. Do wyboru macie pojemności: 1ml,2ml,3ml,4ml,8m,10ml i 15 ml. Musicie mieć jedną świadomość czytając ten post i dokonując wyboru. Firma posiada odlewki ORYGINALNYCH perfum. Nie są to żadne inspiracje, podróbki, kradzież intelektualna, czy jak Wy to chcecie nazywać. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym się sama o tym nie przekonała, dlatego postanowiłam zamówić najmniejszą pojemność z atomizerem, tj. 2 ml, celem porównania z oryginałem. 

INFORMACJE ZE STRONY SKLEPU
 
Calvin Klein Beauty to kwiatowa kompozycja z 2010r dla pań, której twórcą jest Sophie Labbe. Oryginalna woda perfumowana Calvin Klein Beauty jest już dostępna w naszym sklepie, w formie wygodnych próbek perfum, do wyboru w kilku pojemnościach.
Piękno zamknięte we flakonie perfum? Teraz to możliwe! Dodaj sobie odwagi, pewności siebie oraz nutki erotyzmu za sprawą odpowiednio dobranej kompozycji zapachowej! Woda perfumowana dla pań Calvin Klein Beauty to wyjątkowa propozycja, która sprawi, iż każdy mężczyzna zwróci na Ciebie uwagę! Kompozycja ta kryje w sobie liczne kwiaty, owoce oraz przyprawy. Co zamknięto we flakonie? Nuty głowy to nasiona Ambrette. Nuty serca kryją w sobie jaśmin. Głębokie nuty bazowe to cedr virginia. Kompozycja ta na długo pozostanie na skórze i otoczy ją subtelną mgiełką zapachu.

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: ambrette (piżmo ambrowe).
Nuta serca: jaśmin.
Nuta bazy: cedr virginia.


Jak tylko dostałam paczkę i psiknęłam tym zapachem miałam 100% pewności, że perfumy pachną jak oryginał. Obawiając się, że to może moja psychika i podświadomość, że tak powinno być zrobiłam eksperyment. Kolejnego dnia użyłam tylko tej próbki i zapytałam  M. co to za zapach. Bez wątpienia odpowiedział, że Beauty :). Zna te perfumy doskonale, bo sam mi je kupuje:). Naprawdę nie mam totalnie nic do zarzucenia. Zarówno intensywność zapachu jak i trwałość są identyczne.
Wiem, że duuużo z Was pisze pod takimi postami w komentarzach, że nie popieracie takich działalności, bo jednak wspieracie oryginały, producentów zapachu itd. Każdy ma prawo do wyrażenia swojego zdania i ja to jak najbardziej rozumiem. Sama jednak lubię korzystać z możliwości zamówienia sobie mniejszej pojemności, kilku zapachów i przetestowania w zaciszu domowym, czy któryś przypadnie mi do gustu. Nie jestem zwolennikiem kupowania w drogerii, ponieważ nigdy tak naprawdę nie wiem jak dany zapach pachnie. Po chwili wszystko mi się zlewa w jedno i po powrocie do domu nie wiem, który zapach jest który. Jestem jak najbardziej na TAK!


Zapraszam Was serdecznie na ich stronę: [klik],
oraz na FB [klik], wierzę, że każdy z Was znajdzie coś dla siebie! 

Lubicie takie strony?
Korzystacie czasem z próbek?:)

8 komentarzy:

  1. Mysle ze fajnie sprawdza sie zima, dla mnie maja taki mrozny ogon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo miałam w głowie jak układałam ten post, a potem mi to wypadło :D Dokładnie, mroźny ogon!

      Usuń
  2. ja wszystkie próbki oddaję mamie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, bo masz swoje ulubione zapachy np. w torebce. Taka fiolka 10ml zmieści się w kopertówce na imprezie :) Prawdę mówiąc ja nie mam problemu z rozlewniami czy zamiennikami. Moje ulubione zapachy kosztują chore pieniądze w perfumeriach, więc głównie proszę o nie na urodziny lub na święta. Taki zamiennik kupię sobie sama, a jak się skończy, nie szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie masz rację :)
      Często sobie wrzucam do torebki:)
      A jakie masz ulubione perfumy?

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger