Morska Bryza, czyli najcięższy BeGlossy!

Cześć kochani!
Fajna taka wolna środa w ciągu tygodnia no nie? :) Nie powiem, odpoczęłam na świeżym powietrzu u rodziców i przygotowałam się na kolejne dwa dni pracy. W tak zwanym międzyczasie przygotowałam dla Was ten wpis:)
Dziś chciałabym Wam przedstawić najcięższe ( i nie przesadzam ) pudełko BeGlossy, jakie w ostatnim czasie do mnie trafiło! Przyznam, że kilka produktów już miałam przyjemność testować i sprawdzają się u mnie znakomicie!
Korzystając z pięknej pogody i własnoręcznie zrobionej huśtawki przez mojego tatę, pozwoliłam sobie lipcowy BeGlossy przedstawić na łonie natury :)
Zapraszam na wpis! <3


Szampon + odżywka Herbal Essences



Nie będę Was okłamywać. Nie jestem wybredna jeżeli chodzi o szampony i odżywki, nie znam się na składach i nie wiem, jaką porowatość mają moje włosy! Wiem jednak jedno - szampon ma ładnie pachnieć, domywać (!) i sprawiać, żeby moje włosy nie puszyły się niemiłosiernie! Podobne zadanie ma do spełnienia odżywka z tym, że zamiast domywania ma odżywiać. Ten duet oczarował mnie od pierwszego użycia! Zapach tych kosmetyków jest O - BŁĘ - DNY! A jak działanie? Tylko lepiej, ale o tym w innym wpisie:)

CENA:
* Szampon: ok. 20 zł/400 ml
* odżywka: ok. ok 20 zł/360 ml


ŻEL DO MYCIA CIAŁA DERMA

Niestety, zarówno marka jak sam produkt są mi obce. Właśnie za to uwielbiam ideę BeGlossy! Zawsze trafi się coś czego nie znam i co mogę przetestować dzięki comiesięcznej subskrypcji pudełeczka :). Tak jak zawsze mówię - produktów pod prysznic nigdy za dużo, więc na pewno zdenkuję tego przyjaciela i dam Wam znać, jak się sprawdził!
Cena: ok. 29 zł/200 ml


MGIEŁKA DO TWARZY ESTHEDERM

  Największa (dosłownie) zagadka tego pudełka! Mgiełka, która działa tak mocno jak serum. Intrygujące prawda? Użyłam jej dopiero kilka razy na tych upałach i nie mogę wyrazić jakiejkolwiek opinii. Mogę zdradzić natomiast w sekrecie, że naprawdę przyjemnie chłodzi i daje uczucie ukojenia <3. Produkt był produktem dla ambasadorek😊
Cena: 85 zł/100 ml
 

LAKIER DO PAZNOKCI PIERRE RENE


Kto jest ze mną od dawna ten na pewno wie, że jeżeli teraz napiszę, że jestem fanką hybryd Pierre Renee to nie skłamię bo.. tak jest! Kocham je za konsystencję, pędzelki i trwałość! Trafił do mnie nietypowy, jesienny kolor. Nie mogę się doczekać, jak zaprezentuje się na paznokciach :)
Cena: Aktualnie na stronie Pierre Rene ok. 18 zł/11 ml. 

 She Foot - Sól do kąpieli stóp
Duetus - Maseczka do twarzy 


I na koniec 2 próbki, które na pewno się nie zmarnują! Uwielbiam kąpiele stóp z użyciem soli. Wydaje mi się, że to idealne rozwiązanie w sytuacji, kiedy nasz dzień nie należał do najłatwiejszych :). Maseczka również na pewno zostanie użyta, ponieważ nie wyobrażam sobie wieczoru bez położenia czegoś na twarz. 

 Tak prezentował się lipcowy BeGlossy. Kilka słów tytułem podsumowania - jestem  W SZOKU! Zobaczcie sami! Tak naprawdę aż 5 produktów (!) jest pełnowymiarowych! I nie są to jakieś 50ml. szamponiki czy żele pod prysznic, tylko porządne butle! Fajnie, że pojawiły się marki, o który nie miałam pojęcia jak choćby Derma czy Esthederm. Jestem niesamowicie zadowolona z edycji lipcowej i nie mogę się doczekać, co przyniesie sierpień :)

A Tobie jak spodobała się zawartość?
Pudełeczko możecie zamówić tutaj <3.
Na kod TKJ20ZAKOCHANA czeka na Was zniżka AŻ 20 zł na wszystkie pakiety!❤❤

12 komentarzy:

  1. Najbardziej ciekawi mnie mgiełka Esthederm ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa zawartość, szczególnie zestaw do włosów, choć rozbawiła mnie trochę informacja, że nie zawierają glutenu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej z tego pudełka ciekawi mnie mgiełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz od dłuższego czasu jakieś pudełeczko kosmetyczne mi się spodobało. BeGlossy kupiło mnie marką Derma :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę super zawartość. Mnie najbardziej zainteresował produkt z Dermy i ta mgiełka do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu super zawartość:) Piękny kolorek lakieru!

    OdpowiedzUsuń
  8. Appreciating the commitment you put into your blog and detailked
    information you offer. It's great to come across a blog every once in a while that isn't the sme old rehahed material.

    Fantastic read! I've bookmarked your site aand I'm including your RSS feeds
    to my Google account.

    OdpowiedzUsuń
  9. What's up, after reading this remarkable article i amm also cheerful to share my familiarity here with mates.

    OdpowiedzUsuń
  10. Heya i am for the first time here. I came across this board and I find
    It truly useful & it helped me out much.

    I hope to give something back and aid others like you aided
    me.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger