Be Glossy Sierpień - niech żyją flamingi!

Cześć kochani, witam Was w nowym tygodniu!
Wiem, że Be Glossy dotarło do większości z Was już daaaawno, ale ja dopiero dziś mam czas, żeby pokazać Wam zawartość pudełka które...podbiło moje serce! Jeśli jesteście ciekawi, co w tym miesiącu przygotowały dla mnie różowe flamingi, zapraszam na post!


1. Uriage-Krem do skóry wrażliwej Bariesun SPF50+


Kremów nigdy za wiele! W swoich zapasach mam naprawdę wieeeeele produktów do twarzy, a wciąż kupuje nowe! Ciężko mi trafić na idealny krem, a tym bardziej na taki z filtrem. Mimo, że lato się skończyło warto pamiętać, że filtry powinniśmy stosować CAŁY rok! Ten maluszek na pewno przyda się na wyjazdy:). Jestem ciekawa, na ile mi posłuży:)

2. Aube - Koncentrat odżywczy na dzień 


Słysząc nazwę 'koncentrat odżywczy' liczę na to, że produkt okaże się prawdziwą bombą, która pozwoli mi zregenerować moją przesuszoną cerę po lecie. Firma Aube do tej pory była mi obca, ale mam nadzieję, że nasze pierwsze spotkanie będzie należało do udanych. Uwielbiam produkty w takiej formie, więc liczę na to, że produkt pozytywnie mnie zaskoczy! 

3. Miyo - Melon Kiss Tinted Lip Balm 


Czy może być coś pyszniejszego niż melonowy tint do ust? Firmę Miyo znam baaardzo dobrze. Uwielbiam ich cienie do powiek i tusze do rzęs. Jeżeli chodzi o produkty do ust to ten tint jest pierwszym ich kosmetykiem w moich zbiorach :). Super pomysł na koniec lata, kiedy chcemy wrócić do słonecznych dni i możemy to zrobić przy pomocy owocowego tintu do ust :).

4. _Element - krem do rąk i paznokci 


W mojej blogowej karierze istnieje jedna niespisana nigdzie zasada - wszystkie kremy do rąk oddaje mamie :D. Wiem, że robię błąd nie pielęgnując dłoni, ale zawsze o tym zapominam! Moja mama uwielbiam te produkty i uwierzcie mi, że lepszego recenzenta jak ona to nie ma:). Nie znam totalnie firmy i nie słyszałam jeszcze o kremie do rąk ze śluzem ślimaka! Nie mogę się doczekać, jakie zdanie o nim będzie miała mama:)
6. Esthederm - Gentle deep pore cleanser
7. Esthederm -  Lightening buffing mask


Pojawienie się tych produktów w Be Glossy oczarowało mnie totalnie! Markę znałam z recenzji niektórych dziewczyn na Youtubie, jednak są to produkty dość drogie i nigdy nie udało mi się stać ich posiadaczką :). Tym razem trafił do mnie krem głęboko oczyszczający pory ( moja zmora ) i wygładzająco-rozświetlająca maska złuszczająca. Ten duet maksymalnie podbił moje serce!

8. Nivea - suchy szampon

 
Jeżeli chodzi o mnie, to suchy szampon mógłby się znajdować w każdym opakowaniu - zużywam masowo!

Podsumowując:
Sierpniowe pudełko Flamingo Beach kolejny raz zaskoczyło mnie BARDZO pozytywnie! Zaczynając od pięknej szaty graficznej pudełka (miód na serce dla fanki flamingów), po świetną zawartość! Oprócz kremu do rąk zużyję na pewno wszystkie produkty. Najbardziej nie mogę doczekać się testowania produktów od Esthederm. Na pewno dam Wam znać, jak mi się sprawdzają <3.

A Wy co myślicie o pudełku?:)

6 komentarzy:

  1. byłabym zadowolona z tego zestawu, koncentrat Aube to mocny punkt programu

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem bardzo zadowolona z sierpniowego pudełka, jedna z lepszych edycji w tym roku! Jestem bardzo ciekawa czym nas zaskoczą we wrześniu, sam design opakowania zapowiada się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow that was unusual. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment
    didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all
    that ove again. Anyways, just wanted to say
    wonderful blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aw, this was a really good post. Taking the time and actual effort
    to create a really good article… but what can I say… I hesitate a lot and don't manage to get
    nearly anything done.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi, i read your blog occasionally and i own a similar one and
    i was just wondering iif you gget a lot of spam remarks?
    If so how do you reduce it, any plugin or anything youu
    cann advise? I get so much lately it's driving me insane so any support iis very much appreciated.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger