Uaktualnione, ozdobione zdjęciami- 50 faktów o mnie;)

Witajcie;)
Zebrało mi się dziś za przeglądanie archiwum na blogu i przypomniał mi się ten TAG. Był bardzo popularny kiedy ja zaczynałam przygodę z blogowaniem. Jak dla mnie był to najlepszy tag ze wszystkich jakie krążyły po blogosferze. Dzięki niemu można się wiele dowiedzieć o swoich ulubionych blogerkach. Co dziś wam powiem o sobie?;)

1. Jestem Paulina, ale wszyscy mówią na mnie Jola.


2. Jestem jedynaczką, ale zawsze chciałam mieć starszego brata:D Chyba nie muszę tego tłumaczyć dlaczego?:D

3. Dużo osób mówi mi, że jestem podobna do Cleo:D przyznam, że zaczęłam się temu baczniej przyglądać i chyba coś w  tym jest:D Nawet zrobiłam porównanie na blogu, więc jak ktoś jest zainteresowany to zapraszam  tu.

4. Mieszkam na wsi, na Podbeskidziu. Czuje się góralką, nie wstydzę się tego i kocham to miejsce.

5. Prawie 3 lata byłam zaręczona, ale wyszło jak wyszło. Aktualnie jestem singielką i bardzo dobrze mi z tym :)


6.Od kilku lat prawie w ogóle nie jem smażonego mięsa, ziemniaków. Od pewnego czasu ograniczam słodycze. Jeżeli chcecie poczytać o tej walce z nałogiem zapraszam do tej notki.

7. Jestę studentę:) Aktualnie zaczęłam II rok zarządzania bhp. Są to studia inżynieryjne. Mało kobiecy kierunek, ale nie żałuję wyboru chociaż czasem jest ciężko. Moje przemyślenia nt. studiów opisałam tutaj.

8.Nie umiem gotować..może nie tyle co nie umiem, tylko cierpię na popularną chorobę "mie się nie chce":D. Lubię za to piec, ale tu też ta potworna choroba daje o sobie znać:D


9.Oglądam namiętnie wszelakie programy typu: "dlaczego ja", "trudne sprawy", "szpital", "ukryta prawda", "szkoła". Ja wiem, że to jest głupie i moje IQ jest większe niż 3, ale lubię się tak czasem odmóżdżyć:)


10. Lubię się dobrze zabawić. Lubię imprezy, taniec, ale zawsze ze sprawdzonym gronem przyjaciół.

11. A jak już mowa o moich przyjaciołach to posiadam sztuk 3;) 2 osoby płci męskiej. Ten po prawej to menadżer mojego bloga:D


I jedna osoba płci żeńskiej:D

 Wiem, że czytacie mojego bloga, ale mam nadzieję, że nie zabijecie mnie za te fotki:D

12. Udzielam się na dwóch forach. Powiem Wam, że można naprawdę poznać wiele ciekawych kobiet, z którymi utrzymuje się później kontakt nie tylko tam:)



13. Uwielbiam owoce! Ludzie mogłabym się dać pociąć za pomarańcze, mandarynki, truskawki, śliwki.. mmm <3 I wcale nie jem ich na złość P*******. :D

14. Mimo tego że mieszkam w górach nie umiem jeździć na nartach. Zawsze najpierw zjeżdżają narty, a potem Paulinka na pupie:D

15. Kocham jesień. Jest dla mnie niesamowicie romantyczna. Uwielbiam zapach jesieni, kolory, nawet kocham deszcze. Dla mnie jesienna depresja nie istnieje;)

16.Nigdy! Ale to nigdy! Nie podejrzewałam, że pokażę gdziekolwiek moje makijaże. Zawsze się tego wstydziłam, ale parę osób kopnęło mnie w d*** no i możecie oglądać raz od czasu moje wypociny;)

17. Zauważyłam, że studia upośledziły mnie gramatycznie:D Naprawdę czasem walnę taki tekst, że się sama za siebie wstydzę i przeżywam to z miesiąc:D Zanim opublikuję notkę to czytam kilka razy, a potem i tak znajduję błędy.

18. Chciałabym zacząć kręcić filmiki na YT, ale znając mnie i moje roztrzepanie, to po sklejeniu kilku do kupy wyszła by nie zła komedia:D


19. Jestem romantyczką. Uwielbiam świece, muzykę, kwiaty. Może po mnie tego nie widać, ale tak jest:)


20. Nie nawidzę chamstwa, kłamstwa, podłości i obłudy!

21. Uwielbiam ten moment w ciągu dnia, kiedy wszyscy śpią, ja ubieram słuchawki i jestem tylko ja i muzyka <3


22. Kocham dzieci. Gdyby w dzisiejszych czasach zapotrzebowanie na nauczycieli byłoby większe, to na pewno wybrałabym ten kierunek.

23. W momencie zakończenia wakacji mam tylko jedno w głowie..
ŚWIĘTA!
Kocham! Klimat, kolędy, nastrój! Wszystko opisałam Wam tu i tu.

24. Mam prawo jazdy od 3 lat, ale kierowca ze mnie żaden. Znaczy się lubię jeździć, ale wychodzi mi to dość średnio:D z punktu A do punktu B dojadę, ale to by było na tyle:D

25. Nie chcę generalizować, ale ja czasem mam coś z blondynki naprawdę:D

26. Mam alergię na sierść i kurz. O ile z tym pierwszym sobie radzę, to z tym drugim jest gorzej.

27. Lubię sprzątać. Naprawdę sprawia mi to przyjemność. Lubię też prasować. Kurde coś za idealna jestem:D

28. Staram się ograniczać zakupy. Nie mówię, że mi to wychodzi, ale się staram i walcze z tym:D

29. Chodziłam do szkoły muzycznej.

30. Kiedyś uwielbiałam szpilki. Teraz popitalam w płaskich butach i czuje się o wiele lepiej:)

31. Mam 160 cm wzrostu:)

32. A jak już mowa o cyfrach to mam 21 lat:)

33. Wciągnęła mnie fotografia. Na razie to początki, ale naprawdę coraz częściej i coraz więcej działam w tym kierunku z moim przyjacielem Michałem:) w tej notce o tym pisałam :)


34. Jestem uzależniona od internetu(tak mamo wiem, że to czytasz i muszę Ci przyznać rację:D)

35.Nie mam ideału faceta.

36. Jestem herbato i kawoholiczką

37. Kocham czytać! Oczywiście wiadomo, że romansidła typu: ona jego,a  on jej nie. Ale również zagłębiam się w literaturę historyczną, która naprawdę przypadła mi do gustu.

38. Marzę o tym żeby zagrać w jakimś serialu:D

39. Wiem, że wokół mnie są ludzie, którzy są w stanie zrobić dla mnie bardzo dużo.

40. Blog jest dla mnie niesamowitym osiągnięciem. Szanuje każdego czytelnika, staram się odpisywać na wszystko i naprawdę jestem wdzięczna każdemu z Was za poświęcony mi czas;)

41.Ciężko zdobyć moje zaufanie. Niestety zawiodłam się chyba za dużo razy na ludziach.
42. Jestem człowiekiem fejsbuka:D Uwielbiam pisać co się u mnie dzieje, wiedzieć co się u kogoś dzieje i kontrolować sytuację:D
43. Nie mam problemów z zaśnięciem, zasypiam gdzie się da.

44. Uwielbiam koktajle i soki.

45. Jestem perfekcjonistką. Jeżeli ktoś przestawi rzecz, którą ułożyłam w inne miejsce, to jestem w stanie się nawet rozbeczeć:D

46. Nie nawidzę swoich paznokci! Zazdroszczę mojej mamie pięknego kształtu.

47. Denerwuje mnie strasznie jak ktoś nie szanuję starszych.

48. Jestem zapominalska.

49. Umiem się zorganizować tylko jeżeli chodzi o bloga i studia.

50. DOTRWAŁAM DO 50 FAKTU !

:)



44 komentarze:

  1. Rzeczywiście jesteś podobna do Cleo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło sie czytało! Od dawna wiedziałam, że jesteś miłą i sympatyczną osóbką, ale po tym poście widać to pięćdziesiąt razy bardziej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jeju naprawdę?;) bardzo miło mi to czytać,dziękuję! <3

      Usuń
  3. też jestem herbatoholiczką:D ale kawy nie pijam w ogóle. Co do przestawiania rzeczy, mam identycznie. Doskonale wiem, jak tylko wejdę do pokoju, że siostra lub mama musiały do niego wchodzić podczas mojej nieobecności, wystarczy niedosunięta szuflada i już ich mam:p w kwestii ogarniania reszty domu nie jestem tak pedantyczna:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja herbatki owocowe kocham, kawa 2x dziennie obowiązkowo:D O ja też wyczuję jak ktoś u mnie był w pokoju:D mam ustalony od lat sposób układania rzeczy i nie przeskoczysz:D

      Usuń
  4. na początku też myślałam, że to Cleo;)

    _______________
    a u mnie?
    pierwszy filmik modowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele wnoszący tutaj komentarz: :D:D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazek z flaczkami mnie rozbawił :) Przyjemnie czytało mi się ten wpis o Tobie :) Sympatyczna z Ciebie osóbka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też :D od razu jak to zobaczyłam to wiedziałam, że się to tu znajdzie:D
      Dziękuję kochana;*

      Usuń
  7. pamiętasz jak chciałaś być moją współlokatorka? No to zapraszam! : *

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej nie wiedziałam, że jesteś singielką.. a pamiętam jak tak niedawno zakładałas drugiego bloga.. Tam nawet dalej jest zakładka o mnie, która już jest chyba nieaktualna :P Też jestem herbato i kawoholiczką,chociaż bardziej herbato - piję ją prawie do każdego posiłku. Zacznij kręcić na YT!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drugi blog dalej trwa tylko już nie jest ślubny:D bardziej lifestylowy:P chcesz serio żebym kręciła?:D

      Usuń
  9. jak tak czytam te 50 faktów to Ci powiem ze bardzo Cię lubie :****

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na filmiki z tobą na youtubie: )) wydajesz sie być baaardzo pozytywną i sympatyczną osobą!: ))

    OdpowiedzUsuń
  11. Paulina = Jola? Co? :D Faktycznie trochę przypominasz mi Cleo, ale jeszcze bardziej moją kuzynkę Agnieszkę :D Zdjęcia z przyjaciółmi boskie, jesteś taka uśmiechnięta, szczęśliwa, zarażasz uśmiechem :) Numer 17 i mi jest bliski, raz napisałam BALSAM BRONZUJĄCY i do dzisiaj mi wstyd, a to było parę miesięcy temu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak mnie zwą:D o mówisz, że masz kuzynke podobną do mnie?:D kurde dużo mam sobowtórów:D jeju Moniś, a jak się pisze? Bo przyznam Ci szczerze, że ja zawsze piszę "bronzer':D

      Usuń
  12. Też jestem herbatoholiczką, kawy akurat nie piję;)) Co do tych zaręczyn to jednak mi przykro, że się rozstaliście, zawsze mnie takie wiadomości smucą, zawsze po tak długim czasie- ważne, ze sie nie załamujesz;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz kochana, o ile mi dobrze życzysz, a wiem, że na pewno tak jest:) to tylko możesz się cieszyć z tego mojego rozstania:D

      Usuń
  13. kocham góry. pochodzę ze środkowej polski. Jesteś malutka a myślałam, że wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ja też kocham jesień i czytanie książek. I straszna ze mnie romantyczka. :) Bardzo fajnie się czytało, uwielbiałam ten TAG, szkoda że moda na niego już przeminęła...

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kocham jesień, owoce i herbatę :D I dokładnie tak samo przeżywam frustracje kiedy ktoś przestawia ułożone przeze mnie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje makijaże są obłędne:)))) musisz je pokazywać!!! i żałuj, że nie robiłaś tego wcześniej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie fajne te fakty:) skondensowany post o tym jaką fajna i pozytywną osoba jesteś:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydajesz się być dokładnie taka jaką zawsze sobie Ciebie wyobrażałam, bardzo optymistyczna, romantyczna, totalnie zakręcona, wesoła, bezpośrednia :) Lubię bezpośrednich ludzi, niczego nie udają, pokazują siebie takimi jakimi są, nie wstydzą się swoich odpaałów i mają ich wiele :) Uśmiałam się czytając i oglądając niektóre obrazki :D
    Świetnie wyglądasz na zdjęciach z przyjaciółmi, a i oni wyglądają na bardzo sympatycznych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* no starałam się żeby było ciutkę śmiesznie:D

      Usuń
  19. ''43. Nie mam problemów z zaśnięciem, zasypiam gdzie się da.'' Boże :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię Cię czytać, też kierowca ze mnie żaden, też kocham fotografować. Mieszkam we wsi i też ją kocham podobnie jak Ty swoją :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger