Kolejna przesyłka od Faberlic! KOLORÓWKA, PIELĘGNACJA I INNE SPRAWY

Witajcie:)
Już połowa tygodnia. Nie mogę uwierzyć, że za niedługo już Grudzień! Oczywiście dalej nie mam pomysłów na święta, ale mam nadzieję, że im bliżej terminu, to coś wymyślę. Zazwyczaj nie zostawiam tego na ostatnią chwilę, ale w tym roku mi jakoś nie wyszło:).
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać kolejną przesyłkę, którą dostałam w ramach współpracy z firmą Faberlic. Jeżeli chcecie wiedzieć co dostałam, zapraszam na wpis!


Na początku muszę zaznaczyć, że marketing Faberlic bardzo dba o wygląd przesyłki. Te kolorowe pudełeczka są naprawdę mega! Ja oczywiście już dla nich znalazłam zastosowanie i spoczną w nich najprawdopodobniej moje produkty sypkie do makijażu:). W paczce standardowo znalazłam 5 produktów. Niestety tym razem nie dotarł do mnie katalog, ani rozpiska w języku polskim, ale wiedziałam co dostanę, bo zostałam powiadomiona przez firmę. Nie przeciągając, zaczynam prezentację.

BŁYSZCZYK DO UST 'Lustrzana Objętość'


Błyszczyk do ust „Lustrzana objętość”: 

  • Ukrywa wszystkie niedoskonałości skóry warg, nie pozostaje w fałdkach i kącikach ust.
  • Nie daje uczucia lepkości lub obciążenia warg.
  • Idealnie się nakłada, dzięki aplikatorowi odpowiadającemu kształtowi warg.



Wybielająca pasta do zębów White Plus z serii EXPERT PHARMA

Wybielająca pasta do zębów White Plus jest stworzona dla  ludzi sukcesu, którzy dbają o siebie, chcą mieć nienaganny uśmiech i zdrowe zęby, a także dla amatorów czekolady, kawy i herbaty.




Wygładzający scrub do ciała Malina i biała czekolada z serii Beauty Cafe



Wygładzający peeling do ciała "Malina i biała czekolada" delikatnie poleruje skórę, dzięki wchodzącym w skład naturalnym maleńkim pestkom maliny. Skóra staje się gładka i jedwabista.
Scrub wygląda jak prawdziwy dżem malinowy:  ma ten sam nieporównywalny aromat dojrzałych owoców, ten sam wyrazisty kolor, i tę samą gęstą ciągnąca się konsystencję.Razem z nim Ty sam  wracasz, jakby do tej magicznej krainy szczęśliwego dzieciństwa i słonecznego lata! 





Witaminowy krem do rąk Kiwi i awokado z serii Vitamania


Kompleks witamin А, Е, РР odżywia i tonizuje skórę, zapewniając ochronę antyoksydacyjną.Ożywiający zapach koktajlu owocowego. 



Serum do twarzy z serii "Tlenowy blask"



Serum do twarzy Oxiology błyskawicznie dodaje skórze blasku i sprawia, że wygląda ona świeżo. Pigment odbijający cząsteczki światła maskuje niedoskonałości.




Co Was najbardziej zainteresowało i o czym chcecie poczytać?:)
 

21 komentarzy:

  1. Woow, peeling do ciała " Malina i biała czekolada" - super! Muszę go koniecznie wypróbować :*
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ten peeling sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywicie serum do twarzy, ale wszystkie produkty w tej porze roku sa przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te produkty.... Chyba się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki. Peeling musi mieć obłędny zapach. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko bardzo charakterystyczne i piękne, z całej zawartości najchętniej wypróbowałabym serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie u mnie działa ok:) Ale to dopiero kilka dni :)

      Usuń
  7. Nie miałam niczego od nich, choć kojarzę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zdobyć ten malinowy peeling!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger