Pora na sweterek! | Paznokcie hybrydowe wykonane lakierem marki Victoria Vynn.

Witajcie kochani!
Jak Wam mija poniedziałek? Przyznam, że u mnie ten dzień zaczął się raczej dość słabo, ale teraz leżę sobie pod kocykiem z M. i przygotowuję dla Was posty na cały tydzień! Dziś doczekałam się też w końcu  śniegu a wiecie, że jeżeli chodzi o śnieg, to ja jestem jak małe dziecko. 
Jak jesteśmy już w temacie śniegu i zimy, to... pora na sweterek! A konkretnie na zdobienie, które jakiś czas temu wykonałam na paznokciach mojej mamy:). Z pomocą przyszedł mi lakier i cały zestaw hybrydowy od marki Victoria Vynn. Bardzo lubię te lakiery. Cenię je za trwałość, szeroką gamę kolorystyczną i łatwość aplikacji. Moja mama ma piękną, długą płytkę paznokcia, więc mogłam poćwiczyć ukochany sweterek. Od przyszłego roku wracam do zdobień paznokcie, więc ćwiczę gdzie się da. Całość prezentuje się tak jak na zdjęciach i idealnie komponuje się z aurą za oknem :). Do zdobienia użyłam konkretnie koloru 040 Scarlet Red.







A Wy jakie zdobienia lubicie?:)

24 komentarze:

  1. Ładnie Ci wyszło, chociaż to zdobienie wolę w pastelowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam zestaw VV ale niestety nie jest dla mnie ;( kolejna marka lakietów hybrydowych która mnie uczula :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero początkująca i sweterek mi jeszcze nie wychodzi ale mam zamiar się nauczyć ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio probowalam u siebie wykonac sweterek i byla to wielka klapa. Cierpliwosci tez mi nie starczylo - spilowalam wszystko i nalozylam pylek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie robiłam wzoru sweterka ale zdecydowanie wolę mocniejszy "zarys". Twój jest bardzo delikatny i mam wrażenie, że słabo go widać albo może się mylę ze względu na kontrast zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co może.. z drugiej strony muszę przyznać, że nie chciałam za mocno, bo nie wiem jak by sie mama z tym czuła, a poza tym to mój pierwszy raz :)
      Kolejne będą lepsze!:)

      Usuń
  6. Szkoda, że nie ma instruktażu :(
    Chętnie bym się dowiedziała jak robić takie cuda :D
    Piękny odcień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja korzystałam z YT bo sama to ani rusz <3 :)
      Mogę Ci polecić kanał: https://www.youtube.com/user/babsita84Wszystkiego się od niej uczę :)

      Usuń
  7. Tez chyba postawię niedługo na sweterek, ale w wersji różowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się takie zdobienia! :) Śliczna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek nie jest moim ulubionym zdobieniem, ale tu wygląda bardzo ładnie.Ten manicure ma przede wszystkim piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny! Ja nigdy nie umiałam takiego zrobić Haha
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż zrobiło się cieplej na sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna czerwień,ja niestety nie mam cierpca więc wybieram pyłki ale może kiedyś się nauczę

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się w tym roku zmobilizować do sweterkowego manicure - wstyd się przyznać, że jeszcze go nigdy nie robiłam ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger