Korpozapach?

Cześć!
Ale mi minął ten tydzień! Nie mogę uwierzyć, że dziś czwartek. Pewnie jak czytasz ten post, to ja dopiero wracam z pracy i układam w głowie, jak się wziąć za pracę, którą muszę wykonać na weekendowe zajęcia na uczelni. Naprawdę zazdroszczę wszystkim po studiach i podziwiam tych, którzy chcą się kształcić dalej :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam opowiedzieć o zapachu, który idealnie wpisuje się w kanony zapachów korporacyjnych. Jeżeli jesteście ciekawi, co go wyróżnia, zapraszam na wpis!


Uczeni tego świata, psychologowie i inni naukowcy, którzy zajmują się sprawami ludzkiej psychiki jakiś czas temu stwierdzili, że pracownik korporacji powinien pachnieć tylko.... mydłem. Zapach powinien być delikatny, świeży i kojarzyć się z poranną energią. O ile jestem w stanie zrozumieć fakt, że mocny zapach nie zawsze dobrze wpływa na rezultat negocjacji, bo najnormalniej w świecie może drażnić osobę, z którą prowadzimy interesy. O tyle ciężko mi pojąć, że nie powinno sie używać żadnych perfum. Na szczęście w pracy, w której pracuję, nikt nie zwraca na to uwagi, a nasze wyniki uzależnione są od naszej pracy, a nie zapachu, którego używamy :).Kiedy mogłam sobie pozwolić na wybór zapachu, o jakim marzę, postawiłam na Miss Dior. Wiedziałam, że nigdy nie będę sobie mogłą pozwolić na większą opcję, ponieważ perfumy są niesamowicie drogie!


Po pierwszej aplikacji wiedziałam, że jest to zapach idealny dla kobiety sukcesu! Po prostu pierwszy kontakt z perfumą i już oczami wyobraźni widziałam Ewę Drawską ze 'Szpilek na Giewoncie' :). Zapach mocny, idealny dla kobiety stanowczej, dążącej do założonych celów, po trupach, ale zawsze do przodu. Idealna propozycja dla Pań, które co chwilę stawiają sobie nowe wyzwania i coraz wyżej podnoszą poprzeczkę. Coś dla ryzykantek, prowokatorek i odważnych Pań. Zapach niesamowicie długo utrzymuje się na skórze. Moim zdaniem pasuje zarówno na przedpołudniowe spotkanie biznesowe, jak i wieczorną galę. Uważam, że najlepiej sprawdzi się u kobiet w wieku 25-40. Nie jest to zapach przeznaczony dla kobiet delikatnych, czułych i romantycznych. Nie wyczujecie tu nut kwiatowych, bardziej stawiałabym na orientalne aromaty. Jeżeli lubicie takie stanowcze i mocne zapachy, to Miss Dior musi być Wasza!


Zapach możecie dostać tutaj [klik] 

Lubicie takie mocne zapachy?
 

7 komentarzy:

  1. Wonderful site you have here but I was curious
    if you knew of any discussion boards that cover the same topics discussed here?
    I'd really love to be a part of community where I can get feed-back
    from other experienced people that share the same
    interest. If you have any recommendations, please let me
    know. Bless you!

    OdpowiedzUsuń
  2. Incredible! This blog looks just like my old one! It's on a totally different topic but
    it has pretty much the same page layout and design. Outstanding choice of colors!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zimę bardzo lubię takie zapachy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger