Makijaż do 100 zł! Tania paletka, tani podkład i inne niedrogie produkty!

Witajcie w nowym tygodniu!
Jakie macie plany? Mi został ostatni egzamin na studiach (oby) i zaczynam ferie! Już się nie mogę doczekać! 
Dziś przychodzę do Was z makijażem tanimi produktami. Chciałam już dawno przygotować taki wpis, ale byłam ciutkę przeziębiona i bardzo łzawiły mi oczy. Tym razem się udało i jestem. Niech Was nie zmyli tytuł! Makijaż do 100 zł nie oznacza, że suma wszystkich produktów nie przekroczy tej kwoty. Chodziło mi bardziej o to, że pojedyncze produkty nie kosztują więcej niż przedstawiona kwota. Najpierw kilka zdjęć, a potem opis kosmetyków + ceny.
Zapraszam!










LISTA KOSMETYKÓW:
* TWARZ:
-Baza wygładzająca koloryt skóry Photo Finish Foundation Primer: 12 ml/49 zł
- Podkład Bourjois, odcień Vanilla: 30 ml/32 zł
-Puder Deni Carte: 15g/16,90 zł
-Bronzer, paleta Nyx: 21,6g/90 zł
- Rozświetlacz. Becca Mini: 5g+2,40g/ 75 zł

*BRWI:
- Pomada Freedom, Odcień Blonde: 2,5g/25,90 zł

*OCZY:
- Paleta Make up Revolution   Salvation Palette Unicorns Unite: 28,40 zł
- Tusz do rzęs My Secret 3 in 1: 15,49 zł/10 ml
- Rzęsy Donegal: 11,19 zł

*USTA:
- Konturówka Wibo: Ok. 10 zł
- Lime Crime: ok. 90 zł/2,6 ml


Podoba Wam się taka propozycja?:)

31 komentarzy:

  1. Witaj ..jak dla mnie extra ...interesuje mnie podkład Boujouris I bronzer od Nyx ..pomada już do mnie jedzie😉😉😉 bardzo fajnie,ze piszesz i proponujesz nam kosmetyki na każdą kieszeń ogólnie bardzo ciekawe zestawienie...myślę,ze mogę sobie na te kosmetyki pozwolić zawsze..😉pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podoba i daj znać, jak sprawdziły się kosmetyki :)!

      Usuń
  2. Osobiście jestem zwolenniczką tanich kosmetyków, gdybym miała pół wypłaty wydać na kosmetyki chyba bym płakała xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Usłyszeć te słowa od Ciebie to miód na moje uszy:D

      Usuń
  4. Makijaż piękny - a w szczególności makijaż oczu przypadł mi do gustu... Mimo to trochę się zawiodłam tym mylącym tytułem :/ Sugeruje, że łączna suma za kosmetyki nie przekroczyła 100 zł - czuję się lekko oszukana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepraszam :):* Wytłumaczyłam to może lepiej na moim fb, gdzie serdecznie Cię zapraszam <3

      Usuń
  5. Makijaż oczy mi się podoba, ten błyszczący cień na środku jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 niestety wyrzuciłam kartkę z paletki i nie napiszę Ci nazwy :(

      Usuń
  6. Genialny makijaż! Spróbuję go odwzorować, ale na pewno nie wyjdzie taki ;)
    Kochana, może będziesz nagrywać tutoriale na yt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asieńko ja miałam kanał na YT i wracam w lutym do nagrywania;)

      Usuń
  7. Świetny makijaż oka! Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oko wyszło genialnie :) aż jestem ciekawa tej paletki :) ale podkład wyszedł na zdjęciach bardzo pomarańczowy wręcz, mam wrażenie że trochę Ci nie pasuje ten odcień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Wiesz co wydaje mi się, że to kwestia oświetlenia :( niestety sztuczne światło robi swoje...

      Usuń
  9. Bardzo fajna propozycja makijażu, ładnie i estetycznie Ci wyszedł :) Choć tytuł jest trochę mylący, bo liczyłam, że wszystkie użyte kosmetyki będą za 100zł :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze, że spodziewałam się czegoś innego, o czym uprzedziłaś już na początku wpisu. Tytuł od razu skojarzył mi się z niegdyś popularnymi tagami ile kosztuje moja twarz, czyli przegląd codziennie używanych kosmetyków do makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne kolory! Uwielbiam fiolety na oku ;)

    zapraszam https://andzikbeauty.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny Ultra-Violet :) Spektakularnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwyciłam się makijażem oka, szybko zjechałam na dół wpisu, by poznać nazwę paletki a tu zaskoczenie, bo akurat tę niedawno dostałam :D najwyższy czas zacząć jej używać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger