"Szkoła makijażu" Klasyka, czyli smoky eyes:)

Hey, Hi, Hello:)
Prawdopodobnie jak Wy czytacie ten post, ja z moim kochanym przyjacielem tworzę coś ciekawego, ale o tym dowiecie się wkrótce;) Możecie trzymać kciuki żeby się udało;) Będzie nam niezmiernie miło:)

Kolejny tydzień, więc kolejny pomysł na makijaż;) Tym razem Dzika wóżkowa mama poprosiła uczestniczki, o wykonanie klasyki, a mianowicie smoky. Szczerze? Uwielbiam! Jest dla mnie niesamowicie kobiecy, seksowny, zmysłowy, działający na wyobraźnię. Bomba! 
Nie miałam problemu z jego wykonaniem, kiedyś zresztą pokazywałam Wam moją propozycję tego makijażu, ale wersji "full błysk":D. Jeżeli jesteście zainteresowani, zapraszam tutaj.
W tym makijażu postawiłam na mniej błyszczącą wersję. 




DO MAKIJAŻU UŻYŁAM:
*TWARZ:
-Krem do twarzy Garnier do cery suchej [recenzja]
-Baza pod makijaż Lumene [recenzja]
-Podkład Hean [recenzja]
-Puder ryżowy [recenzja]
-Bronzer Catrice [recenzja]
*OCZY:
-Baza pod cienie, biała kredka essence [recenzja]
-Trio z Oriflame SMOKY [recenzja]
-Czarny Cień MIYO
-Eyeliner Deni Carte [recenzja]
-Tusz do rzęs MIYO SMOKY [recenzja]
*USTA:
-VIPERA just lips [recenzja]

22 komentarze:

  1. super, widzę, że wybrałaś podobne kolorki jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam takie kolory cieni!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, hipnotyzujące spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuję Ci takie mocno oko :) Ja niestety w mocny smoky eye wygladam jak zombi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze przyznać ze wygląda bardzo efektownie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie makijaże na imprezy : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki :))
    Świetnie wyszło :)) Lubię taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A m tak nie pasuje bo mam za male oczyska... :( strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. ahhh te usta :) ale oczy też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. coraz piękniejsze te Twoje makijaże. A usta? Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  11. ponadczasowa klasyka :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem za co, ale trzymam kciuki! :D
    Makijaż piękny, ja sama uwielbiam się tak malować :) Powiem Ci, że pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna cera-to po pierwsze! makijaż mi się podoba ale na Tobie, bo ja się maluję teraz juz tylko tuszem ;d heh ale piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pieknie wygladasz :) klasyka jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny i pasuje Ci! Bardzo fajnie wyglądasz w takim kolorze ust!

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał brakuje słów, makijaż jest obłędy :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż. Oczy po prostu urzekają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Połączenie smoky eyes i czerownych ust zawsze mi sie podoba, czysta klasyka, a w Twoim wykonaniu wygląda olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger