10 pomysłów na prezent dla niej za +/- 100 zł!

Witajcie weekendowo :)
Nie wiem jak Wy, ale ja od jutra mam urlop :). Co prawda niestety nie odpocznę, ale zawsze mogę dłużej pospać :)
Ostatni wpis z tej serii baaardzo Wam się spodobał, więc podnosimy minimalnie poprzeczkę i dziś przedstawię Wam 10 pomysłów na prezent dla niej za +/- 100 zł:). Dajcie znać, czy wszystko już kupiliście!




1. Podkład ( podobnie jak wcześniej, zapytaj o odcień!)
Wpis o nim: [klik]
Do kupienia: Sephora
Cena: ok. 130 zł


2. Zestaw naklejek termicznych Manirouge
Wpis o nim: [klik]
Do kupienia: [klik]
Cena: 100 zł za wersję podstawową


3. Balsam do ciała ( cudownie pachnie!!)
Wpis o nim: [klik]
Do kupienia: [klik]
Cena: 70 zł


4.  Krem na noc Vichy Aqualia Thermal
Wpis o nim: [klik]
Do kupienia: [klik]
Cena: 87 zł


5. Pomadka Kylie Cosmetics
Wpis o niej: [klik]
Do kupienia: [klik]
Cena: ok. 140 zł


6. Lusterko na telefon
Wpis o nim: [klik]
Do kupienia: [klik]
Cena: 99 zł


7. Odżywka do rzęs (koniecznie zobacz efekty!)
Wpis o niej: [klik]
Do kupienia: [klik]
Cena: ok. 150 zł


8. Biżuteria MintyDot
Wpis o naszyjniku:[klik]
Biżuterię można zakupić: [klik]
Cena: od 60 zł


9. Zestaw ze śluzem ślimaka Orientana
Pisałam o kosmetykach: tutaj
Do kupienia: [klik]
Cena: 115 zl


10. Tusz do rzęs L'oreal
Wpis o nim: [klik]
Do kupienia: Rossmann, Natura
Cena: ok. 60 zł


Jak się Wam podobają moje propozycje?
Testowałyście coś?:)

13 komentarzy:

  1. Fajne propozycje :) dla każdego coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuteria to zawsze dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. przydałaby mi się odżywka do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam do ciała, tusz do rzęs i podkład Too Faced też bym chciała, pozostałe propozycje też są super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne propozycje

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Parę pomysłów naprawdę fajnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta biżuteria i zestaw ślimakowy ;D no i oczywiście manirouge ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne propozycje chociaż nie kupuję kosmetyków, gdy nie znam dobrze danej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie do końca w moim typie te propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkład nie wydaje się dobrym pomysłem na prezent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger