WIELKA PROMOCJA W ROSSMANNIE! Na co JA zwrócę uwagę?

Witajcie w sobotę!
Czy u Was też taka brzydka pogoda jak u mnie? Kurcze, ja to jestem jednak ciepłolubne stworzenie. Niby skoro mieszkam w górach od dziecka, to powinnam się przyzwyczajać do zimna, ale ja zdecydowanie wolę wiosnę, ciepło, słoneczko, zero opadów.. Mam nadzieję, że Maj zaskoczy mnie pozytywnie, a śnieg spadnie dopiero w Grudniu przed świętami:).
Bardzo mi miło, że wczorajszy post [klik] cieszył się aż tak wielkim zainteresowaniem! Strasznie się cieszę, bo naprawdę posty 'Rossmannowskie' zawsze zabierają mi najwięcej czasu. I nie chodzi tu o to, że jest to dla mnie męczące- absolutnie nie. Jestem szczęśliwa kiedy mogę komuś coś doradzić i tej osobie sprawdza się polecony przeze mnie kosmetyk. Te posty to takie pożeracze czasu dlatego, bo zanim coś trafi na moją listę Must Have, ja to muszę na spokojnie przemyśleć i zastanowić się, czy warto umieszczać w tym zestawieniu daną rzecz. Potem tego szukam na stronie Rossmanna, sprawdzam cenę, zamieszczam cenę po obniżce, liczę, ile możecie zaoszczędzić i 2h nie moje :). Nie chcę tego robić na 'odwal się'. Chcę, żebyście mogły z tego posta cokolwiek wyciągnąć dla siebie. 
Dziś post w odwrotną stronę, czyli na co JA zwrócę uwagę w najbliższych dniach. Znalazło się tych rzeczy kilka. Większość z nich to nowości. Może tym razem Wy mi doradzicie, czy warto wydać na jakiś kosmetyk pieniądze czy nie. Liczę na Waszą pomoc,a tym czasem- zaczynajmy!:)



1. Wibo Banana Puder sypki- po ostatnim pudrze z Wibo Fixing Powder stwierdzam, że nie przejdę obojętnie obok tego bananowego cuda :) Już sama nazwa mnie kusi, bo jestem jak sama się śmieję 'małpą nadrzędną' i uwielbiam banany :). Producent obiecuje dodatkowo korygowanie zasinień i zaczerwień pod oczami, więc uważam, że jesteśmy stworzeni dla siebie.
CENA PRZED OBNIŻKĄ: 15,49 zł
CENA PO OBNIŻCE: 7,90 zł
OSZCZĘDZAMY: 7,59 zł.

2. Lirene Fix up! Mgiełka utrwalająca make up- nie uwierzycie, ale mimo tego, że maluję siebie od naprawdę hoho, to chyba jedyny rodzaj kosmetyku, którego absolutnie nigdy nie miałam okazji przetestować. Kiedyś była era przedłużania trwałości makijażu lakierem do włosów (o zgrozo!!!) i byłam jej wierną fanką (o zgrozo x2!!!). Potem przestałam się tak mocno malować i nie zależało mi na jakiejś specjalnej trwałości, a teraz pomyślałam, że może promocja w Rossmannie to idealny moment żeby sprawdzić, jak działa taki kosmetyk.
CENA PRZED OBNIŻKĄ: 19,99 zł
CENA PO OBNIŻCE: 10,20 zł
OSZCZĘDZAMY: 9,79 zł

3. Maybelline Affinnitone korektor w sztyfcie- tutaj muszę się na chwilę zatrzymać, bo pod wczorajszym postem nastąpiło oburzenie, że rezygnuję z tuszu L'oreal, bo testują na zwierzętach, a nie rezygnuję z innych firm, które również to robią. Kochani chciałabym zaznaczyć, że ja dopiero wchodzę w świat 'Cruetly  free' i NIE ZNAM wszystkich koncernów które testują, bądź nie testują na zwierzętach. O ile mogę zamienić ulubiony tusz na inny, który sprawdzi się może ciutkę gorzej, ale będę miała pewność, że nie był testowany na zwierzętach, o tyle nie mogę sobie pozwolić na radykalną zmianę kosmetyków do twarzy. Dlaczego? A no dlatego, że ja mam troszkę problematyczną cerę. Mimo tego, że jest sucha, sprawia mi problemy. Jak już znajdę jeden podkład i jeden korektor który się u mnie sprawdzi, to naprawdę ciężko mi z niego rezygnować. Mam nadzieję, że ten korektor w połączeniu z ulubionym podkładem sprawdzi się idealnie.
CENA PRZED OBNIŻKĄ: 22,99 zł
CENA PO OBNIŻCE: 11,73 zł
OSZCZĘDZAMY: 11,26 zł

4. Bielenda Make-up Academy baza pod makijaż, efekt rozświetlenia- moja mama ma podobną bazę w perełkach z firmy Floslek i muszę Wam powiedzieć, że to tak ładnie wygląda na toaletce, że chyba dla samego wygląd się skuszę n ten produkt :). Poza tym nie miałam jeszcze bazy dającej efekt rozświetlenia, a moja cera wyjątkowo go potrzebuje.
CENA PRZED OBNIŻKĄ: 29,99 zł
CENA PO OBNIŻCE: 15,30 zł
OSZCZĘDZAMY: 14,69 zł

5. Bourjois 123 Perfect, podkład ujednolicający- wesoły nam dzień nastał, kiedy w Żywcu w Rossmannie w końcu (!) pojawiła się szafa Bourjois. Nie zwróciłabym uwagi na ten produkt, ale moja znajoma Asia uważa, że potrafi on zdziałać cuda. Może teraz uda mi się go upolować i przekonać się na własnej skórze, jakież to cuda działa :).
CENA PRZED OBNIŻKĄ: 58,99 zł
CENA PO OBNIŻCE: 30,09 zł
OSZCZĘDZAMY: 28,90 zł

6. Lovely Nobody's perfect, paleta 3 rozświetlaczy do konturowania twarzy- no dla mnie to jest hit! Po prostu hit jeżeli chodzi o szatę graficzną. Ja wiem, że wielu zarzuca Lovely i Wibo, że kopiują na siłę znane marki, że ich kopie to prawie podróbki ale szczerze? Nie działa to na mnie. To, że jakiś produkt wizualnie przypomina mi np. The Balm nie oznacza, że to podróbka. Jak wiecie ja podróbkami sie brzydzę i nigdy bym nie kupiła np. Sióstr Lou Mounizer za 8 zł na AliExpress, ale jeżeli produkt polski może być również dobry jak zagraniczny, to po co płacić 5 x więcej za to samo?
CENA PRZED OBNIŻKĄ: 25,69 zł
CENA PO OBNIŻCE: 13,11 zł
OSZCZĘDZAMY:  12,58 zł

7. L'oreal Paris Infaillible podkład- No i własnie, tu znowu wracam do L'oreala o którego wczoraj był spór. Mam zamiar zakupić ten podkład pod kątem testów i po to żeby sprawdzić jak zadziała na cerze dojrzałej. 
CENA PRZED OBNIŻKĄ: 59,99 zł
CENA PO OBNIŻCE: 30,60 zł
OSZCZĘDZAMY: 29,39 zł


1. Bourjois Brow Design, maskara do brwi- jak szaleć z Bourjois to szaleć! Miałam podobny produkt z Gosh i raczej się średnio sprawdził co nie oznacza, że nie dam szansy innej firmie. Wydaje mi się, że od razu po pomadzie, to druga najlepsza forma aplikacji jeżeli chodzi o brwi.
CENA PRZED OBNIŻKĄ: 22,99 zł
CENA PO OBNIŻCE: 11,73 zł
OSZCZĘDZAMY: 11,26 zł

2. Rimmel Exagerrate, kredka do oczu- nie wiem czy dobrze widzę, ale jeżeli to jest kredka nude, to ja ją naprawdę muszę mieć! Uwierzcie, że szukam takiej kredki od dobrego ROKU i nie znalazłam ideału! Albo jest zbyt słabo napigmentowana, albo zmywa się w oka mgnieniu pod wpływem łez. Właśnie najbardziej zależy mi na aplikowaniu jej na linie wodną, więc trwałość to podstawa!
CENA PRZED OBNIŻKĄ: 25,99 zł
CENA PO OBNIŻCE: 13,26 zł
OSZCZĘDZAMY: 12,73 zł

3. Lovely Precious Kit, zestaw cieni do powiek- i kolejna 'inspiracja' :). Niesamowicie podobają mi się kolory chociaż założę się, że u mnie w Rossmannie na bank jej nie będzie! Co czaje się na jakąś paletę cieni do powiek, to nigdy na nią nie trafiam!
CENA PRZED OBNIŻKĄ: 31,99 zł
CENA PO OBNIZCE: 16,32 zł
OSZCZĘDZAMY: 15,67 zł

4. Lovely Eyebrows Creator, paletka do brwi- produkt, który ABSOLUTNIE mnie zaskoczył! Żałuję, że na stronie Rossmanna nie ma pokazanego środka, bo wtedy bym wiedziała, czego się mogę spodziewać. Niemniej jednak mam nadzieję, że stacjonarnie w drogerii znajdą się testery i będę ją mogła wypróbować przed zakupem!
CENA PRZED OBNIŻKĄ: 39,99 zł
CENA PO OBNIŻCE: 20,40 zł
OSZCZĘDZAMY: 19,59 zł

5. Bourjois Twist up Mascara The volume- Chyba jedna z najlepiej rozreklamowanych mascar jakie do tej pory wyszły na rynku :). Pewnie sama reklama przekonała mnie do jej zakupu. I znowu muszę powtórzyć to samo. Reklama dźwignią handlu!
CENA PRZED OBNIŻKĄ: 54,99 zł
CENA PO OBNIŻCE: 28,05 zł
OSZCZĘDZAMY: 26,94 zł



1. Lovely k'lips, pomadka i konturówka do ust- jakoże mam oryginalną pomadkę Kylie, o której możecie poczytać tutaj, mam po prostu PIEKIELNĄ ochotę przetestować ten zamiennik! Słyszałam dużo dobrego o tym duecie i naprawdę, jeżeli pomadką okaże się tak samo dobra jak moja, to nigdy więcej nie zamierzam przepłacać!
CENA PRZED OBNIŻKĄ: 25,39 zł
CENA PO OBNIŻCE: 12,95 zł
OSZCZĘDZAMY: 12,44 zł

2. Wibo, długotrwała pomadka do ust Matte Intense- uwielbiam produkty do ust z Wibo! Uważam, że naprawdę ta firma nie ma sobie równych jeżeli chodzi o drogeryjne pomadki, błyszczyki czy kredki. Mam wrażenie, że już wcześniej zakupiłam tę pomadkę, ale nie moge jej nigdzie znaleźć :).
CENA PRZED OBNIŻKĄ: 12,99 zł
CENA PO OBNIŻCE: 6,63 zł
OSZCZĘDZAMY:  6,36 zł

3. Rimmel Lasting Finis by Kate Moss- pomadka, o której na blogach czytałam same pozytywne opinie. Samą Kate Moss lubię, kolory, które oferuje producent są również jak najbardziej moje. Produkt nawet bez promocji jest tani, więc tym razem na pewno trafi do mnie.
CENA PRZED OBNIŻKĄ: 26,99 zł
CENA PO OBNIŻCE: 13,77 zł
OSZCZĘDZAMY: 13,22 zł

4. Bourjois Rouge Edition Velvet- no przysięgam, że ta pomadka pojawia się w moim zestawieniu przed KAŻDĄ promocją! Teraz naprawdę nie ma już wytłumaczenia.. Jest Bourjois w Żywcu, pomadka wraca do domu ze mną :).
CENA PRZED OBNIŻKĄ: 38,99 zł
CENA PO OBNIŻCE: 19,89 zł
OSZCZĘDZAMY:  19,10 zł

I tak prezentuje się zestawienie kosmetyków, na które na pewno zwrócę uwagę podczas nadchodzącej promocji. Za całość bez obniżki zapłaciłabym 513,44 zł, gdzie korzystając z promocji za te same kosmetyki zapłacę: 251,57 zł, więc oszczędzamy: 261,87 (!!!).


Miałyście któryś z kosmetyków zaprezentowanych przeze mnie?
Dajcie znać, czy warto kupować!

 
PODOBNE POSTY:
10) Rossmann- lista zakupów
11) Wielka promocja w Rossmannie 2017! 

20 komentarzy:

  1. Sporo produktów i bardzo fajny pomysł na post :) Ja również czekam na tą promocję i będę robić listę zakupów, ale będzie ona sporo krótsza od Twojej :) mocno staram się zminimalizować liczbę produktów w moich zasobach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie jeszcze nie planuję żadnych zakupów. Pewnie wpadnę i spontanicznie wrzucę coś do koszyka na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten nowy szablon, dużo bardziej przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również mam ochotę przetestować paletki i szminki od Lovely oraz banana powder, chociaż znając moje szczęście, jak już skończę zajęcia to wszystko zostanie wykupione, a zapasy się skończą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że promocja trwa tydzień :) spróbuj zapytac, czy mają na stanie. Ja parę razy myślałam, że już nie ma,a tu mi Pani hyc, spod szafy :)

      Usuń
  5. Ja nie polecam tego 123 Perfect z Bourjois. Mam ciemną karnację, a i tak się utlenił na indiańsko, a do tego zrobił nieprzyjemną skorupę na twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten podkład z Bourjois! :) i pomadkę REV - są cudowne! Ja czaję się właśnie na pomadkę i Healthy Mixa :) tej paletki cieni z Lovely nie polecam... jak dla mnie szkoda kasy. Pisałam o noej na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kurde nie fajnie... myślałam, że ta paletka zrobi wow :(

      Usuń
    2. Bardzo delikatna i słabo naigmentowana. Może i ładna, ale fajna jedynie na początek przygody z makijażem:)

      Usuń
    3. No to dobrze, że mi powiedziałaś!

      Usuń
  7. Z rzeczy, które pokazałaś chcę puder bananowy i pomadkę KLips. Mam nadzieję, że uda mi się dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Puder bananowy wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na pewno zainteresuję się tuszami do rzęs

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger